Fizetési módok
Utánvétel történő teljesítés készpénzben:
A terméket telefonon vagy e-mailben vissza igazoltszállítási határ időn belül szállítjuk ki. Az ön által megadott címre ahol a termék, vagy termékek, számla szerinti árát a kiszállítónak készpénzben kell megfizetni.
Előre utalással történő fizetés:
Amennyiben ezt a fizetési módot választja automatikus üzenetbe tájékoztatjuk a vásárlás ősszegének előre utalással történő kifizetéshez. Szükséges adatokról (átutalás ősszege, közleménybe feltüntetésre kerülő megrendelésszám kezdeményezett neve és számlaszáma)
Szállítási költség
Mennyi idő alatt szállítják ki bútoromat?
A szállítási idő gyártói kapacitástól függően 1-6 hét, de igyekszünk a lehető leghamarabb az új bútorát otthonába eljuttatni! A megrendelés után, 1-2 napon belül , telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot!
A termék kiszállítása?
A megrendelését írásban visszaigazoljuk az Ön által megadott e-mail címre Amennyiben raktáron lévő, vagy rövidebb rendelési idejű terméket rendelt, a visszaigazolásban kollégánk jelzi a pontos szállítási napot. Amennyiben hosszabb rendelési idejű terméket választott, úgy a visszaigazoló e-mailben feltüntetjük a szállítás várható hetét. Ez esetben a bútor elkészültét követően kollégánk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot, és megbeszélik a pontos szállítási napot.
Nem! Csak a legnagyobb értékű bútor szállítási díját számoljuk fel a kalkulátor képletei alapján!
A termékek kiszállítása minden esetben a házig, kapuig történik. A szállító/sofőr segít a bútorokat leadni az autóról, azok további rakodásának biztosítása a vásárló feladata, a szállító/sofőr további rakodást nem vállal. Ha mégis szeretné kérni a bútorok házba, emeletre történő fel- illetve bevitelét, azok összeszerelését, vagy helyükre állítását, kérjük, hogy a megrendelés előtt egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal telefonon. Ezen szolgáltatások megvalósíthatóságáról és díjáról telefonos ügyfélszolgálatunk ad felviládosítást a bútor típusától, kiszállítási címtől és a cím/helyiség paramétereitől függően.